VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik bij jullie mijn Fashioncheck inleveren?

Ja, in onze winkel kun je betalen met Fashioncheck. Online is dit helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ophalen/ruilen in de winkel?

Ja, dit kan. Als je je bestelling wilt ophalen in de winkel kun je dit kiezen
bij het bestellen. Wij leggen je bestelde item(s) dan klaar, we sturen je een
berichtje als je bestelling klaar ligt.

Wil je iets reserveren om te komen passen? Bel dan even naar de winkel.
Wij zijn te bereiken op 06 408 930 13

Ruilen of retourneren van je bestelling kan ook in de winkel. Neem hiervoor je
factuur/orderbevestiging mee naar de winkel. Het bedrag wordt dan retour gestort
op je rekening.

Ik heb iets besteld in de webshop maar krijg een e-mail dat het item niet meer op
voorraad is en mijn bestelling niet door kan gaan, hoe kan dit?

De voorraad van onze webshop en winkel zijn hetzelfde. Het kan dus voorkomen dat een artikel
in de winkel is verkocht op hetzelfde moment dat het besteld is in de webshop. Als dit het geval is,
kan de webshop aankoop helaas niet doorgaan.

Soms kunnen wij artikelen nog nabestellen, maar dit duurt vaak een paar dagen langer. Wij zullen je 
hierover mailen en vragen of je hierop wilt wachten.

Het bedrag van het bestelde artikel dat niet meer op voorraad is storten wij dezelfe dag nog terug via
onze betaalpartner Mollie.

Met welk verzendbedrijf werken jullie?

Wij verzenden met PostNL. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?

Dit is een beetje afhankelijk van PostNL maar meestal is dit binnen 2 tot 3 dagen.

Hoe kan ik veilig online betalen?

Wij werken hiervoor samen met een bekende betaalpartner, Mollie.
Via Mollie bieden wij betalen met Ideal aan. 

© 2017 - 2022 Lienepien | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel