VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik bij jullie mijn Fashioncheck inleveren?

Ja, in onze winkel kun je betalen met Fashioncheck. Online is dit helaas niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling ophalen/ruilen in de winkel?

Ja, dit kan. Als je je bestelling wilt ophalen (en betalen) in de winkel kun je dit kiezen
bij het bestellen. Wij leggen je bestelde item dan klaar. Houdt er rekening mee dat je
vanaf de volgende dag je bestelling op kunt komen halen (tijdens onze openingstijden).

Wil je iets reserveren voor dezelfde dag? Bel dan even naar de winkel.
Wij zijn te bereiken op
06 400 606 16.

Ruilen of retourneren van je bestelling kan ook in de winkel. Neem hiervoor je
factuur/orderbevestiging mee naar de winkel. Het bedrag wordt binnen 7 dagen
retour gestort op je rekening.

Ik heb iets besteld in de webshop maar krijg een e-mail dat het item niet meer op
voorraad is en mijn bestelling niet door kan gaan, hoe kan dit?

Onze webshop is een aanvulling op onze winkel maar de producten die erop staan komen uit dezelfde
voorraad. Het kan dus voorkomen dat een artikel in de winkel verkocht is op hetzelfde moment dat het
in de webshop besteld is. Helaas kan de webshop bestelling dan niet doorgaan.

Soms kunnen wij artikelen nog nabestellen, maar dit duurt vaak een paar dagen langer. Wij zullen dit
vermelden in de e-mail die je van ons krijgt. 

Heb je je bestelling al betaald? Wij storten het bedrag van de hele bestelling dan dezelfde dag nog terug
op het bij ons bekende rekening nummer.

Met welk verzendbedrijf werken jullie?

Wij werken met PostNL.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakketje ontvang?

Dit is een beetje afhankelijk van PostNL maar meestal is dit binnen 2 tot 3 dagen.

Hoe kan ik veilig online betalen?

Wij werken hiervoor samen met een partner, Mollie. Via Mollie bieden wij betalen met
Ideal aan. Je kunt je bestelling ook ophalen in de winkel en daar betalen.

 

© 2017 - 2021 Lienepien | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel